Tato stránka využívá v rámci poskytování služeb cookies. Pokračováním v prohlížení stránky souhlasíte s jejich používáním. Více informací včetně informací o jejich odstranění a vypnutí naleznete ZDE

Je pro úspěch v online marketingu nutné vysokoškolské studium?

V současné době digitálních médií jsou marketéři neocenitelní. Ovládají strategie efektivní komunikace a propagace a oslovují nové zákazníky. Není už ale trh přesycen? A je studium PR opravdu užitečné?

 

Online marketing zahrnuje tak odlišné disciplíny jako webdesign, copywriting, SEO, PPC reklamu, komunikaci v online sociálních sítích. Nad tím vším by samozřejmě měla být nějaká strategie komunikace, a to zaprvé celková komunikační strategie značky a pod ní poté strategie online marketingu. A ne vše vás školské studium naučí.

 

Pro dobré uplatnění jsou samozřejmě ideální zkušenosti získané jak vysokoškolským studiem, tak praxí, samostudiem a sledováním všech nových trendů. Mediální studia mohou být zajímavá pro pochopení fungování médií zevnitř, v kombinaci se sociologií a psychologií vám umožní lépe chápat čtenáře, potažmo příjemce vašeho obsahu.

 

Velmi přínosné může je pro budoucí uplatnění studium žurnalistiky, různých marketingových oborů, ale i manažerské a kreativní školy. Vždy záleží na tom, z jaké strany se na marketing díváte, a chcete se mu v budoucnu věnovat.

 

Studium je tedy pro budoucího marketéra rozhodně přínosné, je však třeba jej kombinovat s praxí a především zápalem, a sledováním českých i zahraničních webů a oborových portálů. Být v centru dění je prostě pro úspěšného marketéra zásadní.

Efektivní time management při psaní diplomové práce

  Time management je klíčovým prvkem při psaní diplomové práce, který vám pomůže efektivně využít váš čas a dosá…

Poslední krok psaní bakalářské práce: Revize nesmí chybět!

Psaní bakalářské práce je náročný proces, který vyžaduje nejen kvalitní výzkum a strukturované myšlení, ale tak…

Jak napsat kvalitní úvod diplomky?

  Úvod diplomové práce je klíčovou částí, která zaujme čtenáře a nastaví směr vaší práce. Je to první…